Dags att börja om från början? 1år sen sist jag skrev här.

Insåg idag att jag har ju en blogg, just ja!
Dags att börja skriva lite igen kanske, men förvänta er ingen daglig uppdatering:)

Mycket har hänt sen sist jag skrev, bra och dåliga saker.

För er som inte vet så bor jag nu iaf i Arjeplog på heltid i en 2a med Erik, jag trivs som fisken i vattnet. Självklart saknar man ju sina nära å kära där hemma men de är ju inte så långt att åka som tur är:)


Äh jag har inget mer att skriva idag, nu ska jag skura å dammsuga i receptionen eftersom jag är på jobbet all alone och har fruktansvärt tråkigt, ingen ringer ingen mailar ingen kommer in.. Så städa blir de, då går tiden fort:)


Hejsvejs!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback