Uppdatering..

Som nog allamärkt är jag inte så duktig på att blogga, glömmer som bort de.

Helgen som var drog jag å Jennifer till Lycksele, där var de sista dagarna på motorveckan. Stefan å Roine var redan där så vi hängde me dom lite åxå:) Bodde på ett vandrarhem(elevhem egentligen) där träffa vi på nå boden killar som vi förfesta med, riktigt roligt var de:) Sen var vi ute å åkte cadillac på stan, träffa massa nytt roligt folk:) Blev en sväng på öltältet åxå för att sen efterfesta hos oss på vandrarhemmet:) En lyckad å rolig helg! Lite bilder finns på facebook..

Nu i veckan har man inte gjort mkt mer än jobbat, sovit å hälsat på min mor. Jimmy hade vart å tatuerat sig idag på underarmen, såg riktgt bra ut å han va nöjd:) Jag å mamma fick ett ryck å beställde lite kläder åxå, längtar tills dom kommer:)

Sista natten nu, måste fundera ut vad jag ska göra i helgen, funderar på arjeplog å hamnfesten lördag men är lite i valet å kvalet. Luleåkalaset på dagen å sen bio var ju åxå ett förslag.. Hmm?.. Man ska inte ha flera valmöjligheter då blir de bara jobbigt:P


Nåja, nu ska jag väl packa ihop nå grejer sen iväg å arbeta..

Kommentarer
Postat av: Lina Lundgren

Kom till Oslo istället! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback