Snart helg igen:)

Lalala snart helg igen:) Förra va rå lovely, hoppas den här åxå blir de:) Vart iaf arjeplog torsdag till söndag förra veckan:P Inget hem till byn:) Kul hade vi å mkt alkohol dracks, som de ska va sommartid:)

Jobbat hela veckan, tungt  kliva upp 05.00 dock för sen efter jobbet är man ju sliiiten till max:S

På lördag när typ alla e på pdol så drar jag å Jennifer till Lycksele, David kanske åxå hänger med, annars har vi ju grabbarna bus där borta å svina med:P



Nu ska jag duscha å sen ta tag i min städning tror jag banne mig:) Eller en film å soooova:P De sistnämnda lät mer lockande så kan städningen vänta till imorgon:)

Löning imorrn å den är efterlängtad:)

(Agnes, jag hoppas uppdateringen var till belåtenhet:) Hahaha..

Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha jo, tack sötnos!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback