To the capital city!

Imorgon 15.55 sitter jag i planet upp i luften å då beger jag och Lollo oss till Ida å hennes inneboende Robin i Stockholm för några dagar, förmodligen fyllda me shopping, vin/öl, många skratt å trevligt sällskap:) Ska iaf bli grymt härligt att bege sig iväg till storstan några dagar:) Å sen få hälsa på vänenr jag inte träffar så ofta, måste ringa Jossan å Jennfa åxå så man kanske får se dom en sväng åxå:)

Helgen vart nyktert med många trevliga människor, man kan ha kul utan alkohol. Inte för att jag ska bli nykterist, men de har varit väl mkt partaj denna sommar, fast de är ju de som hör somrarna till:)

Oj när jag nu läswr lät de där väldigt galet då jag skrev om vin/öl i sthlm:P Haha.. Whatever:)

Kanske packa lite eller?

Kommentarer
Postat av: Lina Lundgren

Man hinner då aldrig se dig :P

Postat av: Jenny

Nää jag vet:P Jag är ju en rännare:D

2009-09-04 @ 01:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback