Idag var jag arg..

Idag har jag vart så arg att svetten lacka, eller de gjorde den väl redan före, har vart en helvetesdag på jobbet!
Allt jävlades å jag menar allt, å sen en liten skithög jag jobbar med som inte är min favorit.. Morr!!!! Men han fick se mig arg å sen bad han väl nästan om ursäkt, observera nästan. Nåja tur jag inte är arg mer än typ 5min, fast idag vart de en stund längre..

Jaja till nå roligare? Hmm.. jag har städat idag efter jobbet, blev nattstäd till nu typ, hann me å duscha åxå så mina grannar hatar nog mig just nu:P Ooops..

Jag börjar en timme tidigare imorgon å de va inte peppande alls.. Ska iaf äta lunch hos mor så jag slipper stressa å laga nå själv på morron:) Måste däremot sova strax som jag egentligen skulle gör för lääängesen..

Ska kliva upp "tidigt" typ 10 å kasta igång en tvätt å dammsuga för de våga ja inte göra mitt i natten då alla sover..

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Lina Lundgren

I know! Jag saknar dig me! :) Bara 10 dagaar kvar nu! :D Sweet!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback