Blää..

Vaknade för grygt en timma sen, börjar jobba 14.15 så vad han jag göra av den här dagen? - Absolut ingenting:/
Sen mår jag illa, bara de inte är nån magsjuka som spökar i min kropp.. :( Wääk..

Hade åtminstone en riktigt trevlig helg, träffa både nya å gamla vänner, hann med hela 4-kanten runt under helgen åxå:P Fast de händer ju rätt ofta nu mera..

Måste hämta min cykel p norrabyn men jag hinner tusiken inte de nu innan jobbet, får ta de imorrnbitti.. Hoppas jag orkar kliva upp i tid då:) Skulle upp 8 imorse men jag tyckte sängen va rätt skön så jag snoozade till cirkus 12.50 :S Å de va ju mindra bra.. Nåväl, jag behövde de väl..


Nu packa ihop nå mat å sen bege sig mot arbetet..

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback