Arbetslös..

I fredags var sista dagen jag hade schema för jobb, så nu får vi väl se om man blir inringd nått snart..
Har iaf sökt ett jobb, men måste söka mer om de bara kommer ut nå lämpligt..


Helgen spenderades i Älvsbyn, Piteå och Boden, som vanligt rände jag runt och hälsade på folk:) Riktigt trevligt måste jag säga:) Nyktert hela helgen, vilket kändes skönt för de va längesen.. Alla var rejält bakis sen lördagens kräftskiva, men inte jag:) Blev iaf en sväng till vistträsk till Erik sen sågfors, middag och en riktigt konstig film hos bröderna Elghorn, Jon som valde nå superhjälte film som hette watchmen. Inte att rekommendera, kan inte säga om den va bra eller dålig riktigt! Sara sov då genom typ halva filmen:P Ikväll har jag umgåtts me Hilda den vilda å surrat å sett tv:)

Lina kommer hem på lördag:) Vi har mkt att ta igen å surra om nu då hon har bott i Norge över sommaren, blir ju så dyrt å ringa så man hinner inte prata så mkt.. Men snart så:)

Nu sova, tandis å arbetsförmedingen imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback